Peşin Fiyatına 3 Taksit
Peşin Fiyatına 3 Taksit
Peşin Fiyatına 3 Taksit

 

İADE PRASEDÜRÜMÜZ


Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?
 
'Hesabım' > 'İade Değişim' > 'Yeni Talep Oluştur' adımlarını takip edip iade edilecek ürünü ve iade nedenini seçin.
İade etmek istediğiniz ürünlerin uygunluğuna göre size önerilen iade seçeneklerinden birini seçin ve ''Gönder'' sekmesine tıklayın.
İadenizi, sistemimize kayıtlı GSM hattınıza iletilecek olan iade kodu ile gönderim sağlayın.


İade Politikanız nedir?
 
Ürünün iade süresi, elinize ulaştıktan sonra 14 gündür.
İadenin kabul edilebilmesi için ürünün;
        Paketi hasar görmemiş ve kullanılmamış olması
        Tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber iade edilmesi gerekmektedir.
Ürünlerin iadesinin kabul edilebilmesi için ürünün iç ambalajının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Kurulum gerektiren ürünler yetkili servis bilgisi olmadan açılırsa, iade kapsamı dışında kalır.
Finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olan ve satıcının kontrolünde olmayan, fiyatı değişiklik gösteren mal veya hizmetler için cayma hakkı kullanılamaz (altın, gümüş vb.).
 
İade için benden herhangi bir ücret alınacak mı?
 
İadelerinizi seçtiğiniz herhangi bir iade yöntemi ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
 
Yanlış gelen ürün değişimi nasıl yapılır?
 
Teslimat adresinize yanlış ürün teslimi yapılması halinde, firmamız ile iletişime geçerek doğru ürünün gönderilmesi veya iade talep edebilirsiniz. Doğru ürünün gönderimini talep etmeniz halinde
veya iade talep etmeniz halinde yanlış gelen ürünü tarafınıza aktarılacak olan iade koduyla ücretsiz olarak kargo şubesine teslim etmeniz gereklidir. Ürün depomuza ulaştıktan sonra talebinize göre
doğru ürün gönderimi veya iadeniz yapılacaktır. Yanlış ürün gönderimi bildiriminiz için ürün teslimi sonrası 14 günlük süreniz bulunmaktadır.
 
Kapıdan iade sisteminiz var mıdır ?
 
Şu an için kapıdan iade sistemimiz yoktur lakin en kısa sürede işleme alınabilmesi için görüşmelerimiz devam etmektedir.
 
Hangi kargo ile iade etmen gerekiyor ?
 
İade talebiniz sonrası tarafınıza iletilecek olan kargo firması ve iade koduyla gönderim yapabilirsiniz.
Belirtilen ilgili kargo firması haricinde başka kargo firması ile gönderim yapılmaması gereklidir.
 
Ücret iadem ne zaman yapılır?
 
İptal ettiğiniz ürünün ücret iadesi, bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bu süre yaklaşık 1 haftayı bulabilir.
İade ettiğiniz ürünün ücret iade süreci aşağıdaki gibidir:
Ürün depomuza ulaştıktan sonra en geç 48 saat içerisinde iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
Ürün iade şartlarına uygunsa, iadeniz onaylanır ve ücret iadeniz bankanıza bağlı olarak 2-10 iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza yansır.
Ürün iade şartlarına uygun değilse, adresinize geri gönderilir.
Not:
Bankanıza ücret iadesi yapıldığında, üyelik e-posta adresinize bilgilendirme mesajı gönderilir. Tutarın kartınıza/hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır.
Banka kartına yapılan iadelerin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
Taksitli yapılan alışverişlerin ücreti bankaya tek seferde ödenir, ancak bankanız bu tutarı kredi kartınıza taksitli bir şekilde iade eder.